Pērkot mājokli, viens no nepieciešamajiem soļiem ir īpašnieka maiņa attiecībā uz elektrības, ūdens, gāzes, telefona, interneta, atkritumu apsaimniekošanas, nekustamā īpašuma nodokļa, dzīvokļu īpašnieku biedrības vai citiem pakalpojumu līgumiem.
Šīs darbības prasa sazināties ar katru uzņēmumu, iesniegt nepieciešamos dokumentus, doties uz to birojiem... Vai zināt, kā mainīt elektrības līgumu? Vai zināt, kādi dokumenti nepieciešami, lai mainītu ūdens līgumu? Kā mainīt kadastra datus? Kā veikt maksājumu pārskaitījumus uz savu bankas kontu? Cik ilgs ir periods, pirms jums atslēdz gāzi?
Šie ir procesi, kas prasa zināšanas un laiku, jo viss ir jāiesniedz pareizi, lai izvairītos no liekiem braucieniem vai vairākkārtējām konsultācijām un dokumentu pieprasījumiem dažādās iestādēs.
Esphouses mēs atgūstam un iesniedzam visus nepieciešamos dokumentus, vienojamies par labākajiem nosacījumiem, veicam maksājumu pārskaitījumus uz jūsu bankas kontu un atrisinām visu 48 stundu laikā.
Iepriekšējā un pašreizējā īpašnieka identifikācijas dokumenti, mājokļa dati, bankas konta numurs, Universālais piegādes punkta kods (CUPS) elektrībai un gāzei, atzīšanas apliecība, pirkuma sertifikāts, apdzīvojamības sertifikāts un spēkā esošs otrreizējās apdzīvošanas sertifikāts…
Neuztraucieties par dokumentiem, mēs par visu parūpēsimies.